Press Releases Blackline Safety

Dubbel platina toegekend aan Blackline GPS

Geschreven door Diana Winger | April 11, 2012

CALGARY, ALBERTA--(Marketwire - 11 april 2012) - Blackline GPS (TSX VENTURE:BLN) ("Blackline") is verheugd te kunnen aankondigen dat haar Flat Track™ covert tracker en tweede generatie Loner® worker safety monitor elk zijn bekroond met de top "Platinum Govie 2012" door Security Products magazine op de Government Security Conference & Expo ("GovSec") die zich richt op de $194B Homeland Security markt. De prijzen werden vorige week uitgereikt tijdens het GovSec-evenement in het Walter E. Washington Convention Center in Washington, D.C.

"Het is echt een eer om de hoogste onderscheiding te ontvangen in niet één maar twee afzonderlijke categorieën op een van de toonaangevende beveiligingsevenementen van de Amerikaanse overheid", zegt Cody Slater, CEO voor Blackline GPS.

Platinum in Homeland Security - De Flat Track van Blackline, die kleiner en dunner is dan een iPad, is ontworpen om op heimelijke wijze locatiegebonden activiteit van pakketten, activa en zendingen te monitoren. Dit geeft de gebruiker de unieke mogelijkheid om niet alleen de locatie, beweging en timing van waar hun pakket zich bevindt te volgen, maar ook wanneer het pakket wordt geopend in real-time op hun mobiele telefoon of op hun computer. Real-time GPS-tracking en automatische track-on-motion bieden gebruikers automatische locatie-updates, inclusief waarschuwingen bij het binnenkomen en verlaten van zones, en functies zoals tril- en bewegingswaarschuwingen.

Platinum in Fire/Life Safety - Blackline's tweede generatie Loner bevat een intuïtieve noodvergrendeling die, wanneer losgelaten, onmiddellijk hulp oproept naar de exacte locatie van de werker - fungerend als een persoonlijk brandalarm. Uitglijden, struikelen en vallen zijn een belangrijke oorzaak van letsel en overlijden op de werkplek en Blackline's gepatenteerde True Fall Detection™ is in staat om te identificeren wanneer iemand is gevallen, zodat het personeel zo snel mogelijk hulp kan bieden.

Over Blackline: Blackline GPS is een leider op het gebied van draadloze locatiebepaling die producten en diensten ontwikkelt, produceert en verkoopt voor de veiligheidsbewaking van werknemers, heimelijke opsporing en consumententoepassingen. Blackline oplossingen bieden veiligheid, beveiliging en locatiebewustzijn via innovatieve draadloze hardware en aangepaste gebruikersinterfaces, waaronder web, mobiel, messaging en webdiensten. Onze missie is om wereldwijd de toonaangevende leverancier te worden van draadloos verbonden producten voor de veiligheidsbewaking van werknemers en heimelijke opsporing. Blackline producten stellen onze klanten in staat om hun personeel en waardevolle activa te beschermen, de omstandigheden van hun omgeving te delen en indien nodig contact te leggen met hulpdiensten. Blackline solutions Protect. Delen. Verbinden.®

Noch TSX Venture Exchange, noch zijn Regulation Services Provider (zoals die term is gedefinieerd in het beleid van de TSX Venture Exchange) aanvaardt verantwoordelijkheid voor de geschiktheid of nauwkeurigheid van dit bericht.