Press Releases Blackline Safety

Blackline Business Portal biedt unieke traceermogelijkheden

Geschreven door Diana Winger | 13 juli 2011

CALGARY, ALBERTA--(Marketwire - 13 juli 2011) - Blackline GPS Corp (TSX VENTURE:BLN) lanceert zijn nieuwe gehoste Business Portal - een webapplicatie en gebruikersinterface die 'live' kaarten in het browservenster aanbiedt om automatisch de real-time locatie te tonen van alle doelen die worden bewaakt door de Javelin™-volgapparatuur van het bedrijf.

Het doel van Javelin is het verzamelen van bewijsmateriaal over de beweging en locatie van het voertuig van een doelwit. Rechercheurs en politiediensten profiteren van een nieuwe afspeelfunctie in de Business Portal die snel de chronologische geschiedenis van eerdere locaties in kaart brengt en zo de activiteiten van een doelwit in het verleden documenteert.

Javelin's nieuwe track-on-motion functie streamt automatisch locatiegegevens zo vaak als elke 10 seconden naar de gebruikersaccount, waardoor de noodzaak voor real-time betrokkenheid van de gebruiker wordt verminderd en een hoge resolutie activiteitsrecords worden bereikt.

De Business Portal biedt gebruikers de mogelijkheid om Javelin bewegingsdetectie in te schakelen die gebruikers berichten wanneer rijactiviteit begint. Indien nodig, stelt de Business Portal gebruikers in staat om de real-time activiteit van hun doelen te controleren met behulp van een continue tracking functie die de online kaart elke 5 seconden bijwerkt. De Business Portal interface stelt gebruikers in staat de Javelin verwijderingsdetectie te beheren, waarbij een waarschuwing wordt gegeven als de heimelijke plaatsing is ontdekt, waardoor het onderzoek in gevaar komt.

"Onze Business Portal bevat de tools die onderzoekers nodig hebben om de mogelijkheden van Javelin optimaal te benutten," zegt Barry Moore, VP Research & Development. "In het komende jaar zullen we de Blackline Business Portal uitbreiden met veiligheid, beveiliging en logistieke workflows binnen één geharmoniseerde gebruikersaccount."

Over Blackline: Het hoofdkantoor is gevestigd in Calgary, Canada. Blackline is een fabrikant van industriële veiligheids- en commerciële producten. De oplossingen van het bedrijf richten zich op werkomgevingen die gericht zijn op de veiligheid van werknemers, terwijl ze ook aangesloten hardware aanbieden om de veiligheid te verbeteren en logistieke informatie van bedrijfsmiddelen door te geven. De industriële activiteiten zijn ook gericht op het leveren aan groeiende wetgevende en gereguleerde markten, die grotendeels over de hele wereld bestaan, met serviceplannen die functionaliteit bieden op basis van producthardware. Het bedrijf onderhoudt ook een reeks producten en diensten voor de consumenten- en retailomgeving. Blackline's technologie, toewijding en visie zorgen samen voor een steeds groeiend pakket hulpmiddelen dat is ontworpen om te beschermen. Share. Verbinden.®

Noch de TSX Venture Exchange, noch haar Regulation Services Provider (zoals die term wordt gedefinieerd in het beleid van de TSX Venture Exchange) aanvaardt verantwoordelijkheid voor de adequaatheid of nauwkeurigheid van deze bekendmaking.